انتشار اپلیکیشن در ایران اپس

اپلیکیشن ساز

پشتیبانی ۲۴ ساعته در واتساپ
گفتگو با پشتیبانی
خرید اپلیکیشن از فروشگاه
اپلیکیشن ساز
آموزش کسب درآمد میلیونی
از اپلیکیشن ساز
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 10
کل نظرات : 142
آمار کاربران
تعداد اعضا : 364
آمار بازدید
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید ماه : 102
آمار اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های خریداری شده: 486
اپلیکیشن های خریداری شده از فروشگاه: 292
اپلیکیشن های سفارشی: 194
اپلیکیشن های موجود در فروشگاه: 11
نویسنده : اپلیکیشن ساز
بازدید : 436


ایران اپس با هزاران کاربر فعال می تواند بهترین انتخاب شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید بازکردن یک حساب کاربری توسعه دهنده در ایران اپس و آپلود کردن برنامه هایتان در پنلی است که در اختیار شما قرار می گیرد. برنامه هایی که شما در پنل قرار می دهید در کمتر از بیست و چهار ساعت ممیزی شده و در صورت تایید منتشر خواهد شد. پنل توسعه دهندگان ایران اپس طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد و بخش های جداگانه ای برای آمار، درآمد و ... دارد.

 

برای شروع به صفحه ثبت نام توسعه دهندگان ایران اپس بروید و تمامی قسمت های فرم خواسته شده رو تکمیل کنید و روی گزینه ی ثبت نام کلیک کنید.

 

 

یک ایمیل تایید همانند تصویر زیر برایتان ارسال می شود، روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

 

 

بعد از کلیک روی لینک فعالسازی در ایمیلتون، وارد پنل کاربریتون میشید، حالا حساب کاربری شما ساخته و فعال شده، فقط کافیه اطلاعات کاربریتون رو تکمیل کنید و انتشار اپلیکیشن در ایران اپس رو شروع کنید.

 

 

 

ابتدا باید اطلاعات کاربری خودتون رو تکمیل کنید پس روی گزینه ی “ویرایش پروفایل” کلیک کنید. 

 

 

مشخصات کاربری و اطلاعات تماستون رو مطابق فرم موجود به دقت تکمیل نمایید و روی گزینه ی “ذخیره” کلیک کنید.

 

 

برای انتشار اپلیکیشنتون، از منوی سمت راست موجود در پروفایلتون به قسمت “برنامه ها” برید و روی گزینه ی ”افزودن برنامه جدید” کلیک کنید.

 

 

در این قسمت فایل APK مورد نظرتون رو آپلود کنید و روی گزینه ی “ارسال ” کلیک کنید تا آپلود فایل کامل بشه.

 


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
نام : حسین همایون فر

ببخشید من الان 6 روزه برنامم رو که از خودتون هم خریداری کرده بودم فرستادم برای ایران اپس ولی قبول نمیکنه
پاسخ : کاربر گرامی، مارکت ایران اپس تا اطلاع ثانوی به توسعه دهندگان خدمات نخواهد داد لذا تا شروع دوباره آن از سایر مارکت ها برای انتشار اپلیکیشن خود استفاده کنید.

نام : حسین علی مرادی

نه عزیز ای چه حرفیه من خودم تمام درآمدم رو دارم از بازار و مایکت در میارم

نام : سامان عطاران

به نظر من آدم فقط باید داخل بازار و ایران اپس برنامه ش بزاره بقیه مارکت ها بدرد نمیخورن

نام : امین نیک بخت

خیلی ممنون عالی بود من ثبت نام کردم منتظرم اپلیکیشنم رو تایید کنه

نام : محمد بردبار

برای من تیک گزینه من ربات نیستم نمیخوره که ثبت نام کنم
پاسخ : با یک دستگاه دیگه اقدام به ثبت نام کنید.

ورود به اکانت کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



اپلیکیشن ساز
ویروس کرونا


بیماری کرونا (کووید-19) یک بیماری مسری است که در اثر ویروس جدید کرونا شیوع پیدا کرده است.


لطفا با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به سلامت خود و جامعه کمک کنید.