برنامه نویسی

اپلیکیشن ساز

پشتیبانی ۲۴ ساعته در واتساپ
گفتگو با پشتیبانی
خرید اپلیکیشن از فروشگاه
اپلیکیشن ساز
آموزش کسب درآمد میلیونی
از اپلیکیشن ساز
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 10
کل نظرات : 142
آمار کاربران
تعداد اعضا : 364
آمار بازدید
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید ماه : 73
آمار اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های خریداری شده: 486
اپلیکیشن های خریداری شده از فروشگاه: 292
اپلیکیشن های سفارشی: 194
اپلیکیشن های موجود در فروشگاه: 11
نویسنده : اپلیکیشن ساز
بازدید : 371


اپلیکیشن ساز

 

در این دوران سخت اقتصادی تمامی مردم به فکر کسب درآمد بیشتر هستند اما حقیقت آن است که در این دوران شما بدون داشتن سرمایه و مهارت و مدرک تحصیلی کافی نمی‌توانید به درآمد زیادی دست پیدا کنید، این روزها سایت های زیادی با شعار کسب درآمد به وجود آمده اند نظیر سایت های پیش بینی و شرط بندی، استخراج بیت کوین، شرکت هرمی و... که بیشتر آن ها فیک و جعلی است، هیچ کس توانایی میلیونر شدن در یک شب را ندارد اما برای اولین بار ما می‌خواهیم به شما راهی نشان دهیم که بدون داشتن سرمایه  و مهارت لازم به کسب درآمد بسیار بالا بپردازید. راه های زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد که امروزه مهم ترین آن برنامه نویسی می باشد. یکی از شغل های اینترنتی مطرح که خیلی راحت می توانید از آن کسب درآمد کنید طراحی برنامهٔ کاربردی و خلاقانه برای گوشی های اندروید و آیفون می باشد اگر دقت کنید میبینید تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزايش یافتن هستند. شما با داشتن یک ایده ی خلاقانه میتوانید به راحتی به درآمد فوق‌العاده ای در ماه برسید. اما مشکل اصلی اینجاست که ساخت و طراحی یک برنامه علاوه بر زمان زیاد، تخصص برنامه نویسی و مهارت زیادی لازم دارد ولی نگران نباشید چرا که هدف سایت ما حل این مشکلات میباشد، ما برنامه را آماده و طراحی شده به شما تحویل می‌دهیم.

 

چرا برنامه نویسی

 

 

 

دلایل زیادی وجود دارد از جمله استقبال مردم از دانلود و خرید اپلیکیشن از مارکت های اینترنتی نظیر بازار، مایکت، ایران اپس، چارخونه و... که شما با قرار دادن برنامه خود در آنها میتوانید کسب درآمد زیادی داشته باشید شما می‌توانید قیمت برنامه خود را تعیین کنید و از فروش آن به إزا دانلود هر نفر درآمد داشته باشید، اگر هم شما به جای درآمد به دنبال قدرت و شهرت و انجام تبلیغات هستید می توانید برنامه خود را رایگان منتشر کرده.

 

چطور میتونم اپلیکیشن خریداری کنم

 

 

بسیار ساده!!! فقط کافیست "اینجا" کلیک کنید تا به صفحه سفارش اپلیکیشن های ما هدایت شوید، برنامه سفارشی و مورد نظر شما در 1 الی 3 روز کاری ساخته و به شما تحویل داده می شود. همچنین می توانید از فروشگاه اپلیکیشن ساز استفاده کنید، هزینه ساخت هنگام سفارش از شما گرفته می شود در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید از طریق پشتیبانی واتساپ با ما به صورت آنلاین در تماس باشید.

 

چطور برنامه اختصاصی خودم رو سفارش بدم

 

 

اگر شما هم به دنبال ساخت برنامه خود با موضوع اختصاصی هستید و یا میخواید برنامه کسب و کار خود برای مثال برنامه اختصاصی سفارش غذا برای رستوران خود را داشته باشید میتوانید از قسمت سفارش برنامه استفاده کنید و با وارد کردن شماره موبایل و ایمیل خود و توضیحات لازم درباره برنامه مورد نظر خود سفارش خود را ثبت کنید تا ما در کمترین زمان با شما تماس برقرار کنیم.

 

چگونگی کسب درآمد از برنامه

  

راه های زیادی برای کسب درآمد از برنامه وجود دارد برای مثال قرار دادن تبلیغات در برنامه، فروش محصولات در برنامه و مهم ترین آنها قرار دادن برنامه در مارکت ها و کسب درآمد از آنها، در این دوران مردم برای آسودگی در دانلود از مارکت هایی چون بازار، مایکت، ایران اپس، فروشگاه گوگل پلی، چارخونه، پارس هاب، سیب اپ و... استفاده می کنند که بیشتر آنها جایگاهی را برای فروش برنامه های شما به طور رایگان در اختیار شما قرار می دهند. ما نحوه ثبت نام و چگونگی انتشار برنامه در این مایکت ها را برای شما آماده کرده ایم.

 

مقدار تسلط مشتریان بر برنامه

 

اگر وقتی برای ساخت برنامه ندارید نگران نباشید چرا که ما آن را به طور کامل برای شما طراحی میکنیم البته شما می‌توانید با سفارش برنامه از قابلیت های زیادی برخوردار شوید نظیر انتخاب تصویر آیکون برنامه، نوع چینش محتوا، رنگ و قالب بندی برنامه و قابلیت های دیگری که هنگام ساخت برنامه با شما در میان گذاشته می‌شود.


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
نام : مهرشاد

خیلی ممنون از وبسایت محشرتون خیلی عالی بود امید وارم همیشه موفق و سلامت باشید

نام : احمد باقری

این یه کاریه که اگه میخوای واردش بشی باید کار بلد باشی و بدونی باید چیکار کنی، باید بتونی داخل مارکت ها ثبت نام کنی، بتونی برنامت رو به خوبی تبلیغ, بدونی چه جور یه مطلب خوب بنویسی اگه این ها رو بلدی اوکیه بیا داخل این کار، فقط با برنامه های من رقابت نکن😜😜

نام : افسانه

خب پس خیلی باید هزینه کنم، به نظر شما ارزشش رو داره که روی این کار سرمایه گذاری کنم؟

نام : ارمین یزدانی

اگه میخوای به صورت حرفه ای فروش داشته باشی باید یه بنر تبلیغاتی بسازی و داخل سایت های کلیکی تبلیغ بزاری تا هم برنامت معروف بشه و هم فروش زیاد بشه.

نام : احمد

باید برنامه های گرونش رو بخری تا قابلیت زیاد داشته باشه که مردم بخرن.

نام : حامد

سلام من تا حالا 11 تا خریدم حدود 2 میلیون هم درآمد ماهانه دارم، باید برنامت رو تبلیغ کنی تا مردم ببینن و دانلود کنن، بهترین راهش هم داخل اینستاگرام هس اگه خواستی آی دی تلگرامت بهم بده تا ببشتر راهنماییت کنم.

نام : افسانه

سلام کسایی که بلدن میشه لطفا راهنمایی کنن، من الان یه اپلیکیشن خریدم 14 روزه فقط 70 تومان فروش داشته، لطفا راهنماییم کنید که چه جور فروش بیشتر داشته باشم

نام : حسین علی مرادی

معتاد سایتت شدم خدایی دارم حدودا روزی 20 تومن در میارم فقط هم با یه اپلیکیشن

نام : Nadia

سلام من قبلا یه اپلیکیشن خریده بودم اسمش زندگی خوشبخت بود، الان میخوام یه چند تا مطلب بهش اضافه کنم و بروز رسانیش کنم و نسخه جدیدش رو برای فروش بزارم، چیکار باید بکنم؟
پاسخ : لطفا از طریق پشتیبانی آنلاین سایت در واتساپ اقدام کنید و یا به ايميل appbuilder.rzb@gmail.com پیامی ارسال کنید و منتظر ارتباط ما باشید.

نام : پیمان کرونی

سلام فقط میخوام بگم خیلی مشتی هسی، الان سه تا اپلیکیشن صد تومانی خریدم الان دارم ماهی 500 تومان درمیارم، میخوام همینطور اپلیکیشن بخرم و بزارم برا فروش تا به 2 میلیون برسه.

ورود به اکانت کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



اپلیکیشن ساز
ویروس کرونا


بیماری کرونا (کووید-19) یک بیماری مسری است که در اثر ویروس جدید کرونا شیوع پیدا کرده است.


لطفا با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به سلامت خود و جامعه کمک کنید.