کسب درآمد از اپلیکیشن ساز

اپلیکیشن ساز

پشتیبانی ۲۴ ساعته در واتساپ
گفتگو با پشتیبانی
خرید اپلیکیشن از فروشگاه
اپلیکیشن ساز
آموزش کسب درآمد میلیونی
از اپلیکیشن ساز
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 10
کل نظرات : 142
آمار کاربران
تعداد اعضا : 364
آمار بازدید
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید ماه : 101
آمار اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های خریداری شده: 486
اپلیکیشن های خریداری شده از فروشگاه: 292
اپلیکیشن های سفارشی: 194
اپلیکیشن های موجود در فروشگاه: 11
نویسنده : اپلیکیشن ساز
بازدید : 703


یکی از روش های کسب درآمد، روش پر رمز و راز کسب درآمد با برنامه نویسی اندروید است. اما چرا؟ در سال های اخیر با گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اپلیکیشن های اندروید و IOS روز به روز گسترش پیدا کرد. به همین دلیل تجارت اپلیکیشن های تلفن همراه به یک تجارت پر رونق تبدیل شد. حقیقت این است که سهم استفاده از اندروید نسبت به سیستم عامل های دیگر گوشی های هوشمند 75 درصد است. که این درصد در ایران به حدود 89 درصد می رسد! بنابراین با یک حساب سرانگشتی میتوان فهمید دلیل رو آوردن بسیاری از افراد به برنامه نویسی اندروید چيست.

 

فروش برنامه در مارکت ها

 

 

 

یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از برنامه نویسی، ایده پردازی است. برای این کار باید سعی کنید ایده های خلاقانه داشته باشید، ایده هایی که بتوانند یک مشکل را حل و یا انجام کاری را ساده تر کنند. فکر کنید از چه راهی می توانید به دیگران خدمت کنید. باید خدمتی را انتخاب کنید که مردم حاضر باشند بخاطره آن پول پرداخت کنند. سعی کنید ایده های خود را پردازش و به اندازه کافی تحقیق کنید. پس از آماده شدن اپلیکیشن، زمان آن رسیده که محلی را پیدا کنید تا اپلیکیشن خود را در آن برای فروش بگذارید. می توانید از مارکت های اندرویدی برای دیده شدن اپلیکیشن های خود استفاده کنید. تعداد این مارکت ها کم نیست! به عنوان مثال می‌توانید از برنامه بازار یا گوگل پلی استفاده کنید.

برای ایمان آوردن به جوابگو بودن این روش کافی است به مارکت ها سری بزنید. در برنامه بازار قیمت اپلیکیشن های غیر رایگان را در تعداد حدودی دانلود ضرب کنید. اعداد به دست آماده نشان می‌دهد که کسب درآمد از این راه بسیار پر رونق و لذت بخش است! کافی است ایده های ارزشمندی داشته باشید و آن ها را هنرمندانه و با کيفيت به اجرا در آورید و یا از ایده های همین سایت استفاده کنید. البته شکی نیست که استفاده از تبلیغات برای معرفی اپلیکیشن به دیگران، می تواند کمک زیادی به رونق کسب و کار جدیدتان کند.

 


6 مرحله ساده کسب درآمد از اپلیکیشن ساز 


 

 

مرحله 1: ثبت سفارش

 

 

در ابتدا شما نیاز به یک اپلیکیشن دارید می توانید از قسمت فروشگاه اپلیکیشن ساز استفاده کنید و یا می توانید از قسمت سفارش برنامه اختصاصی، اپلیکیشن مورد نظر خود را سفارش بدید، سفارش شما بعد از پرداخت هزینه ثبت می شود.

 

مرحله 2: ساخت اپلیکیشن

 

 

اپلیکیشن سفارشی شما طی 1 الی 3 روز کاری ساخته شده و به شما تحویل داده می شود.

 

مرحله 3: بررسی و انتشار اپلیکیشن در مارکت ها

در این مرحله شما باید تا 12 ساعت بعد از دریافت اپلیکیشن از سوی ما آن را بررسي کنید و اگر خواسته ای برای اپلیکیشن خود داشتید با ما در میان بگذارید، سپس شما باید برنامه را در مارکت هایی چون بازار، مایکت، ایران اپس و... منتشر کنید. اگر هنوز در این مارکت ها ثبت نام نکرده اید برای دیدن آموزش "اینجا" کلیک کنید.

 

مرحله 4: تبلیغات

 

این مرحله اختیاری است یعنی اگر شما میخواهید برنامه تان به تعداد زیاد به فروش برسد نیاز به تبلیغات دارید. برای تبلیغات مؤثر میتوانید از مارکت ها، سایتها، تبلیغات کلیکی و حتی شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام استفاده کنید.

 

مرحله 5: کسب درآمد

 در این مرحله فقط کافیست صبر کنید که مردم با اپلیکیشن شما آشنا شوند و آن را خریداری کنند، هر چه فروش شما بیشتر شود علاقه مردم نیز به خرید اپلیکیشن شما بیشتر می‌شود برای مثال شما برنامه ای ساختید و بعد از 15 روز برنامه شما 600 دانلودی داشته است، تعداد زیادی از مردم با توجه به آمار دانلودی برنامه، اپلیکیشن شما را خریداری میکنند و به مرور زمان با دانلود بیشتر محبوبیت اپلیکیشن شما بیشتر و فروش آن افزایش می‌یابد.

 

مرحله 6: بررسی و مدیریت

شما باید آماده خدمت رسانی به کاربران خود باشید، نظرات و انتقاد های آنها را بررسی کنید و برنامه خود را تقویت کنید، اگر برنامه شما نیاز به بروز رسانی نسخه و افزایش قابلیت داشت می توانید با ما تماس بگیرید.


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
نام : مجتبی فیاضی

خیلی عالیه من 24 ساعته داخل سایت شمام، اولش 2 تا اپلیکیشن خریدم با اونا کلی سود کردم الان میخوام همینطوری ادامه بدم فقط سختیش اینه که باید داخل تک تک مارکت ها ثبت نام کنی

نام : فرهاد نجفی

سلام میخواستم یه تشکر ویژه ازتون بکنم واقعا ممنونم الان تقریبا ماهی یک و نیم درآمد دارم بيشتر هم میشه هر روز، همش هم به خاطره شماست، واقعا درآمد این کار خیلی بالاست ممنون برا تمام آموزش ها امیدوارم همیشه برام باشید، برای حمایت از شما میخوام پسر خالهمم بیارم داخل همین کار

نام : نیما پیروزفر

سلام من هرچه قدر سرچ میکنم پیج اینستاگرام اپلیکیشن ساز رو پیدا نمیکنم میشه لطفا آی دی رو برام به ايميلم بفرستید با تشکر.
پاسخ : لطفا مراقب پیج های فیک اپلیکیشن ساز باشید.
آی دی پیج رسمی اینستاگرام اپلیکیشن ساز : appbuilder.official@

نام : فردین غلامی

عالیه واقعا، لطفا هر وقت تخفیف ها شروع شد به من یه خبری بدید و لطفا تعداد اپلیکیشن های فروشگاه رو بیشتر کنید.
Fardin5671@gmail.com

نام : حمید خرسند نژاد

من حدود 10 روز پیش یه اپلیکیشن خریدم به اسم تالار جک میخوام الان نسخه دومش یعنی 0.1.2 رو منتشر کنم لطفا برام درستش کنید
پاسخ : لطفا در واتساپ با مسئول سفارشات مشورت کنید

نام : Hassan mousavi

منو و داداشام کلا همگی داریم از سایتتون استفاده میکنیم فکر کنم تا حالا 20 اپلیکیشن خریدیم واقعا ممنونم

نام : محمد جعفری

الان یه ماه با سایتتون آشنا شدم و پونصد تومان سود کردم واقعا نمیدونم چه جوری ازتون تشکر، زندگیم رو تغییر دادین❤️❤️

نام : حسین علی مرادی

سلام میخواستم بدونم تخفیف ها کی شروع میشه.
پاسخ : کاربر گرامی، بسته های تخفیفی در زمان های نامشخص شروع می‌شوند، اما در صورت فعال شدن بسته تخفیفی توسط ایمیل و پیام به کاربران اپلیکیشن ساز اطلاع رسانی خواهد شد.

نام : سامان محبوبی

من رمز دوم ندارم چه جوری باید اپلیکیشن سفارش بدم؟ کارت بانکی ملی دارم
پاسخ : شما میتونید با مراجعه به بانک ملی رمز دوم خود را فعال کنید.

در صورت نداشتن رمز دوم می توانید از صفحه سفارش در واتساپ با انتقال به کارت اپلیکیشن ساز با استفاده از خودپرداز اقدام به ثبت سفارش کنید.

نام : دانیال فتاحی

وااااااااای بعد من کلی پولم رو گذاشتم رو سایت استخراج بیت کوین، کاشکی زود تر باهات آشنا شده بودم

1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد
ورود به اکانت کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



اپلیکیشن ساز
ویروس کرونا


بیماری کرونا (کووید-19) یک بیماری مسری است که در اثر ویروس جدید کرونا شیوع پیدا کرده است.


لطفا با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به سلامت خود و جامعه کمک کنید.